19.9.14

Z DRUGIEJ RĘKI

Chcielibyście aby od czasu do czasu pojawiały się tutaj posty z moimi second-handowymi zdobyczami? Jeśli powinnam kontynuować tę serię, to koniecznie dajcie mi znać. Dziś pokażę Wam drobnostki, które niedawno udało mi się upolować. Tym razem rzeczy nie do końca pochodzą z drugiej ręki, gdyż przy większości widniały metki.


Od dłuższego czasu szukam ciepłego, czarnego komina na szyję. Poszukiwania nadal trwają, jednak udało mi się kupić zamiennik - długi szalik z frędzlami. Jest niesamowicie miękki i czuję, że będzie wprost idealny na pochmurne, jesienne dni. Szalik jest nowy, z metkami, pochodzi ze sklepu Atmosphere i "na wycenie" zapłaciłam za niego 10zł.

Znalazłam również dwie pary błyszczących skarpetek, puchate nauszniki i szarą spódniczkę. Za dwie pary skarpetek marki George zapłaciłam 3,50; za nauszniki jakieś 3zł, natomiast za spódniczkę 12zł. Wszystkie te rzeczy były na wagę. Nauszniki nie pochodzą chyba z jakiegoś konkretnego sklepu, natomiast spódniczka to H&M DIVIDED (obie rzeczy posiadały metki).


Największy smaczek to torebka z Zary - jestem nią zachwycona, a jednocześnie odrobinę rozczarowana. Mimo że była jak nowa (widać że lniany środek nawet nie był tknięty), została trochę zniszczona przez ludzi. Jak to w dniu dostawy - wszyscy szarpali i wyciągali poszczególne rzeczy. Z jednej strony posiada niewielkie dziurki, które są wynikiem przebywania w koszu z paskami i innymi torebkami. W każdym razie zdecydowałam się ją kupić, zaważyła jakieś 53zł, czyli dosyć sporo, jednak jestem z niej niesamowicie zadowolona. Na koniec bluzka, która pojawiła się w poście ze stylizacją. Zwykła, czarna koszulka z długim rękawem, kosztowała 12zł.

Jeśli ktoś jest ciekawy to torebka wygląda tak: KLIK
(nie udało mi się znaleźć zdjęcia w czarnej wersji)

Kupiłam jeszcze kilka innych rzeczy i na pewno wkrótce je tutaj zobaczycie.

Myślę, że już wkrótce pojawi się Q&A. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to odsyłam Was do poprzedniego postu.

Zostawiam także link do swojego kanału na YT (KLIK) - możecie napisać jakie filmiki chcielibyście zobaczyć. Myślałam o Room Tour, bądź też o "Back to school" związanym ze studiami - konkretnie chciałabym pokazać Wam swoje torebki, te najbardziej uniwersalne, pasujące do wszystkich stylizacji. Co o tym myślicie?

Na koniec napiszę jeszcze, że dziś ukazał się mój plan zajęć. Skomentuję to tak - nie tryskam optymizmem, masakra! :D Bardzo prawdopodobne, że w czwartki czeka mnie 12 godzin na uczelni.


8 komentarzy:

  1. wszystko fajowe <3 dawaj takie posty,kocham je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze oglądałam je u Ciebie i w końcu sama postanowiłam coś dodać :*

      Usuń
  2. Niezłe zdobycze. Spódniczka może wyglądać fajnie, ale nie widzę jej dokładnie. Ma ładny wzór, kolor. Torebka też piękna, nauszniki mi się już przejadły, haha, szalik również wydaje się być w porządku. Sama rzadko robię zakupy w second-handach, nie cięgnie mnie do nich. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykła, rozkloszowana spódniczka w kształcie litery A ze srebrnym zamkiem z tyłu :) Ja też już mam dość nauszników, ale jakoś muszę przeżyć zimę :D

      Usuń
  3. Piękne rzeczy, ta torba jest boska, dodawaj takie posty, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczym szczególnie spódniczka i torebka C:
    Dodawaj więcej takich postów!
    Szaliki polecam z C&A. Tam kupiłam super miśka - komin puchaty i duży za 40 zł. Na pewno nie będzie w nim zimno :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma u mnie C&A :c ale jak już będę na studiach to tam zajrzę, dzięki :)

      Usuń
  5. Ciekawy post, choć w nim te 'artystycznie' ułożone rzeczy do zdjęcia mnie nie przekonują. Wolała bym widzieć wyraźnie dany 'łup', a nie posługiwać się wyobraźnią ;)
    Torebkę kiedyś miałam, ale irytował mnie fakt, że z boku można było z niej wszystko wyciągnąć. Nazywałam ją 'torba jumka' <3 Mimo wszystko za 52zł kupiła bym ją jeszcze raz ^^

    OdpowiedzUsuń