9.9.14

YOUTUBE + Q&A

Chciałabym poinformować Was, że jestem w trakcie tworzenia nowego kanału na Youtube. Filmiki z poprzednich postów raczej pozostawię na moim pierwszym kanale i nie będę ich przenosiła. 

Wkrótce więcej informacji!

+Być może ktoś z Was zna się na tym trochę? Przez konto połączone z Google+ mam problem z najbardziej banalnymi kwestiami, takimi jak zmiana miniatury swojego kanału.


Q&A

Pomyślałam, żeby utworzyć post z odpowiedziami na pytania (aktualnie nie mam konta na ask.fm czy innych tego typu portalach). Jeśli takie macie, to możecie zadać je pod tym postem. Tak naprawdę nie wiem czego mogłyby dotyczyć, może chociażby studiów czy moich zainteresowań. Jeśli coś przyjdzie Wam do głowy to piszcie!


Wkrótce zajmę się też małą metamorfozą wyglądu bloga. 

6 komentarzy:

  1. Jest tyle ciekawych pytań, więc wybrałam tylko kilka ;):
    1. Co studiujesz?
    2. Jakie są twoje pasje?
    3. Jaki jest twój ulubiony zespół/artysta?
    4. Jaki jest twój ulubiony film?
    5. Masz rodzeństwo?
    6. Wymarzony zawód?
    7. Ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz yt powiązane z Google+ to obowiązuje tam jedna nazwa i jeden awatar na obu portalach. Musisz zmienić na G+ aby zmieniło się na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, problem tkwił w tym, że mimo zmiany na G+, na Youtube wciąż widniał ten sam avatar. W każdym razie problem rozwiązany, widocznie wystarczyło tylko trochę poczekać. Dzięki za pomoc :)

      Usuń
  3. Hmm, na razie żadne pytanie nie przychodzi mi do głowy. O właśnie - jeśli przerabiasz zdjęcia: w jakim programie/aplikacji to robisz? Czekam na nowy wygląd bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, od kiedy Google+ połączyło się z YT ja kompletnie nic nie potrafię tam zmienić. Chciałam mieć inny nick, ale nie, to niewykonalne. Osobiście nie potrafię rozdzielić G+ a YT...
    Jeśli chodzi o Q&A, uwielbiam czytać, jak i pisać takie posty. Zadam Ci więc pytanie, bo nawet mnie to zastanawia - co studiujesz, co rozszerzałaś w liceum (jeśli oczywiście byłam w liceum). Pozdrawiam. :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ciekawi:
    - Twój ulubiony sklep odzieżowy?
    - Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?
    - Ulubiona potrawa?
    - Jaki jest Twój znak zodiaku?
    - Ulubiona książka?
    - Ile masz wzrostu?
    - Masz jakiegoś zwierzaczka?
    :)

    OdpowiedzUsuń