11.11.14

Kosmetyczne nowości

Zdjęcie pochodzi z mojego Instagrama @lkaci

Wczoraj postanowiłam zrobić spore zakupy w Rossmannie. Drogeria aktualnie kusi nas promocją 1+1 (drugi produkt w tej samej cenie lub tańszy otrzymujemy za darmo). Paletkę cieni i dwie konturówki do ust z Eveline dostałam od mamy, resztę kupiłam za własne pieniądze. Nie było najtaniej - zapłaciłam 178zł, jednak pociesza mnie świadomość, że bez promocji zapłaciłabym dwa razy tyle.

Polowałam przede wszystkim na pomadki z Bourjois, Rouge Edition Velvet. Koszt jednej, w cenie regularnej to aż 50zł, jednak są to produkty warte swojej ceny. Przepiękne, niesamowicie intensywne i przede wszystkim trwałe kolory. Wczoraj na moich ustach kolor Ole flamingo trzymał się kilka godzin, nawet podczas jedzenia i picia nie ścierał się z ust. Podkłady i korektory tej marki to moi stali ulubieńcy ostatnich miesięcy, teraz mam zapas na ponad rok. Poza tym zdecydowałam się na zakup dwóch eyelinerów, konturówki, bazę pod lakier do paznokci oraz żelowy top coat.

Kupiliście już coś lub planujecie zakupy w najbliższym czasie?

11 komentarzy:

  1. ja tam nie mam jaranka na kosmetyki i nigdy nie wydaję takich sum, ale skoro było warto to na pewno było! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem az wsciekla, ze omijaja mnie takie promocje! :/ Osobiscie czekam na ich recenzje i test :D

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wydaję tyle pieniędzy na kosmetyki :)
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba muszę się wybrać do rosmanna! Może jeszcze jest ta promocja.
    www.creativemente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam sobie odżywkę z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki jeszcze nie używałam, ale żelowy top coat jest super :)

      Usuń
  6. Cienie do powiek *.*. Masz jeszcze konto na stardoll ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwa "zapasowe", ale nie wchodzę na nie po tym jak skasowali mi moje "główne" konto :)

      Usuń
    2. czemu skasowali ? :o

      Usuń
    3. http://ciekawszy-stardoll.blogspot.com/2014/09/post-pozegnalny.html polecam przeczytać :) przybliżyłam sytuację na początku notki

      Usuń