21.11.14

Q&A - ODPOWIEDZI

Pamiętacie jeszcze post, pod którym zadawaliście mi pytania? Dziś postanowiłam odpowiedzieć na większość z nich.

Zdjęcie pochodzi z mojego Instagrama


1. Jakie przedmioty rozszerzałaś w liceum?

Byłam w klasie o profilu humanistyczno-prawnym, zatem język polski, historię, WOS oraz łacinę.

2. Co studiujesz?

Studiuję dziennikarstwo, aktualnie jestem na trzecim roku. Jako specjalizację wybrałam dziennikarstwo radiowo-telewizyjne.


3. Wymarzony zawód?

Z pewnością związany z moim kierunkiem studiów - praca w radiu!

4. Jaki jest Twój ulubiony film?

Jest wiele filmów, które lubię, jedne cenię bardziej, drugie mniej. Największym sentymentem darzę jednak Factory Girl - Dziewczyna z fabryki. Uwielbiam biografie, bez względu na to czy są to książki czy filmy.

5. Masz rodzeństwo?

Nie mam.

6. W jakim programie lub aplikacji przerabiasz zdjęcia?

Najczęściej korzystam z takich programów jak PhotoFiltre Studio czy Photoscape. Z aplikacji na telefon wybrałam VSCO Cam oraz Insta Square Maker (być może wkrótce pojawi się tutaj post o aplikacjach, co o tym myślicie?).

7. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?

Chyba bez telefonu, choć nie jestem niewolnicą urządzeń mobilnych.

8. Ile masz wzrostu?

166cm :)


Jeśli macie więcej pytań, to z chęcią odpowiem na nie w kolejnym poście z tej serii. Możecie przesyłać je w komentarzach.

4 komentarze:

  1. Fajny post, mozna sie wiecej o Tobie dowiedziec :)

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że napisałaś ten post, możne Cię lepiej poznać :)
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jestem bardzo ciekawa jakich aplikacji używasz :) Ja ciągle coś zmieniam/dodaję/usuwam i nie potrafię znaleźć niczego, co by mnie w 100% zadowoliło i umilało/upraszczało korzystanie z komórki :)

    OdpowiedzUsuń