6.2.15

MANICURE HYBRYDOWY + CO U MNIE?

Dziś chciałabym podzielić się z Wami swoim pierwszym manicurem hybrydowym, a także nowym kształtem paznokci (na chwilę pożegnałam swoje "łopaty"). Nie wygląda perfekcyjnie, ponieważ wykonałam go samodzielnie. W każdym razie jestem bardzo zadowolona i uważam, że warto wypróbować tę metodę. Jeśli kiedyś będziecie chciały, to chętnie opiszę jak wykonać takie paznokcie krok po kroku, ile to kosztuje itp. 

Skoro już jesteśmy przy temacie zmian to dziś pożegnałam sporą część swoich włosów, znacie to gdy pokazujecie fryzjerowi 4cm, a w efekcie tracicie dwa-trzy razy tyle? Mówi się trudno, najważniejsze że teraz wyglądają na zdrowsze! Sesja przebiegła po mojej myśli, 18 z 19 wpisów zebranych (na jeden muszę poczekać do końca miesiąca), a w tym żadnej 3! Tak wysokiej średniej na studiach jeszcze nie miałam. Cieszę się, że mimo tych wszystkich przeciwności losu mam to już za sobą i mogę skupić się na innych rzeczach. Wczoraj zamówiłam nowego notebooka, nareszcie nie będę musiała kursować ze swoim Vaio z domu do akademika, a na dodatek będę miała naprawdę fajny sprzęt na miejscu.  Od poniedziałku czeka mnie tygodniowy pobyt w szpitalu. Liczę na to, że przynajmniej tam skupię się na swojej pracy licencjackiej, a po powrocie nacieszę się resztą przerwy semestralnej.


W rzeczywistości kolory trochę się różnią, róż jest odrobinę jaśniejszy (naprawdę przepiękny), natomiast drugi lakier niesamowicie mieni się w świetle. Łącznie w swojej kolekcji mam już 5 lakierów (nie licząc bazy i topu), więc to na pewno nie ostatni tego typu post. Posiadam też dużo tańsze lakiery marki Tifton, więc o nich też mogłabym napisać kilka słów.

Różowy - Semilac 056 Pink Smile
Brokatowy - Semilac 094 Pink Gold

Buziaki, trzymajcie się cieplutko :)

3 komentarze:

  1. Szkoda, ze u mnie taka przyjemnosc tyle kosztuje :(

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się większość zaliczyć, szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu praktycznie wszystkie posty są takie same jak tu? http://x-karo.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń