26.1.15

PĄCZKI ANGIELSKIE

Po długiej przerwie (nie tylko od bloga, ale także od uczelni, ze względu na poważne problemy zdrowotne), wracam do Was z kolejnym postem kulinarnym.


Składniki na ciasto:

3 jajka
1 cukier wanilinowy
2 serki homogenizowane (po 150g)
1 szklanka mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

olej do głębokiego smażenia i cukier puder


1. Miksujemy jajka z cukrem wanilinowym
2. Dodajemy serki homogenizowane i ponownie mieszamy
3. Dodajemy resztę składników (proszek do pieczenia i mąkę) i miksujemy do połączenia wszystkich składników

Tak przygotowane ciasto wrzucamy łyżką do rozgrzanego oleju (moje niestety nie mają idealnych kształtów) i smażymy do momentu aż pączki będą zarumienione. Ja wolę mocno przysmażone, ale możecie wyjąć je szybciej. Po wyjęciu układamy je na ręczniku papierowym, tak aby spłynął z nich nadmiar oleju i posypujemy cukrem pudrem.

(Wyszło mi ponad 40 małych pączków)



Smacznego i do następnego wpisu! 
Mam nadzieję, że pojawi się już wkrótce. 

Planowałam dodać kosmetycznych i niekosmetycznych ulubieńców 2014 roku, jednak nie wiem czy nie jest już za późno na tego typu posty. Jeśli chcielibyście je zobaczyć to koniecznie napiszcie w komentarzach.



5 komentarzy:

  1. Ciekawe. Wyszloby tez ze zwyklym jogurtem nturalnym?

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu i powrót na uczelnie wprost na sesję :( U mnie jutro się oficjalnie zaczyna, a ja już mam dość i jest mi słabo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :c część zaliczyłam już przed pobytem w szpitalu, więc o tyle dobrze. Mam już 10 wpisów na 19, więc z górki. Do końca tego tygodnia powinnam się z tym uporać.

      Usuń
  3. Wyglądają pysznie:) Jak najbardziej czekam na post z ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń