27.7.14

Moja kolekcja lakierów do paznokci (część pierwsza)

Postanowiłam pokazać Wam moją kolekcję lakierów do paznokci. Tym razem post ma formę filmiku, gdyż nie chciałam dodawać tutaj tak dużej ilości zdjęć. Mam ich trochę, dlatego filmik postanowiłam podzielić na dwie części (druga już wkrótce!). W pierwszej znalazły się 23 lakiery i jeden produkt do zdobienia paznokci.

*włączajcie jakość HD 1080 przed obejrzeniem filmiku, w HD życie jest piękniejsze :) 

Chciałby ktoś zobaczyć lookbook w takiej formie? Ewentualnie foodbook + post z przepisami?

Polecam włączyć dźwięk.


15 komentarzy:

  1. Całkiem pokaźna kolekcja, a to przecież nie koniec... Cudowne lakiery, na pewno świetnie prezentują się na paznokciach :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolory, większość z nich bardzo mi się spodobała :). Czekam z niecierpliwością na drugą część. Filmik genialnie zmontowany i bardzo spodobała mi się piosenka w tle, której tytułu nie znam, eh. Czy to nie jest przypadkiem The 1975? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! The1975 - Girls (The Knocks remix)

      Usuń
  3. wow kaci, dużo lakierów i świetne wykonanie! :* Czekam na drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na początku jak szło to miałam wrażenie, że będzie kolorystycznie do najjaśniejszego. xD Bardzo ładne kolory.
    Lookbook w takiej formie byłby naprawdę fajny, ale równie dobrze będzie się prezentować normalnie (pewnie dużo pracy włożyłaś w ten filmik, więc się nie przemęczaj! :D). A na foodbooka i przepisy się doczekać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam pociągnąć je od najjaśniejszego do najciemniejszego (zawsze w akademiku mam taką kolorystyczną wystawkę na półce hahaha), ale w domu jak mam porozrzucane w różnych pudełkach to jakoś odechciało mi się to wszystko segregować :D

      Usuń
  5. Świetna kolekcja. Posiadam 2 takie same jak ty. Ja osobiście posiadam jak na razie 46 sztuk (zawsze gdy jestem w galerii muszę kupić chociaż jeden ). Moją ulubioną marką jest Wibo Glamour oraz Bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet dzisiaj jeden kupiłam, będąc w Rossmannie po zupełnie inne rzeczy :c chyba muszę przestać w ogóle patrzeć na szafy z kolorówką :D

      Usuń
  6. Jeej, spora kolekcja ;) czekam na kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolekcja, pozazdrościć. jeżeli można spytać- preferujesz prosty manicure, czy czasami pokusisz się o jakieś wzorki? chętnie bym obejrzała jakiś tutorial, czy inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, świetna kolekcja. Bardzo fajne kolorki. Ja mam 38 lakierów i z pewnością byłoby ich więcej, ale mama mi zawsze nie każe brać XD Lubię lakiery z Lovely, świetnie wyglądają na paznokciach. Kiedyś miałam hopla na punkcie lakierów z Avona, ale jak kiedyś trafiła na dwa okropnie malujące, to z nich zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaccunia szalejesz z tymi lakierami ;D Wykonanie tego filmiku jest boskie ;D ;*

    OdpowiedzUsuń