23.8.14

DOMOWE WRAPY Z KURCZAKIEM

Planowałam dodać zupełnie inny post, jednak jakoś nie mogę się za to zabrać, a te zdjęcia były już gotowe i czekały na zamieszczenie tutaj. Domowe wrapy z kurczakiem to ostatnio ulubione obiadowe danie mojej mamy. Jutro wybieram się na zakupy, bo prosi mnie o nie już od tygodnia...najwyraźniej są takie smaczne! Największym plusem jest fakt, że jakoś daję radę to pogryźć.

Wiem, że to taki cheat meal, ale domowa wersja jest z pewnością zdrowsza, niż ta typowo fast-foodowa. 


CZEGO POTRZEBUJESZ?

-placki na tortillę, czyli tzw. tortilla wraps (polecam te z Lidla, moim zdaniem najsmaczniejsze)
-majonez lub jogurt naturalny do posmarowania placków
-pierś z kurczaka
-przyprawy: słodka papryka, ostra papryka, pieprz, vegeta, majeranek
-pomidory
-sałata
-olej rzepakowy

1.Umyć pierś z kurczaka, sałatę i pomidory.
2.Pierś z kurczaka pokroić w paski lub kostkę.
3.Do miski wlać odrobinę oleju, wsypać przyprawy (tyle ile chcecie, ja dodaję sporo słodkiej papryki i majeranku).
4.Wrzucić kurczaka i dokładnie wymieszać, tak aby każdy kawałek był dobrze przyprawiony.
5.Smażyć przez chwilę, tak aby był kruchy na zewnątrz, a soczysty w środku.
6.Pomidory obrać ze skóry i pokroić w paski.
7.Placek podgrzać na suchej patelni, zdjąć z niej gdy będzie już ciepły i miękki, a następnie posmarować cienką warstwą majonezu.
8.Ułożyć na nim kilka liści sałaty, dorzucić garść kurczaka i pomidorów.

9.Zwinąć (na początku dół, a później boki).
10.Na dole proponuję zabezpieczyć folią, tak aby wrap był dłużej ciepły i nie rozpadał się w dłoniach.

Smacznego!

*Post dedykuję Sebastianowi, mam nadzieję że wyjdą pyszne :)

6 komentarzy: