2.9.14

BACK TO SCHOOL


Dziś mam dla Was zdjęcia stylizacji, nawiązującej trochę do szkoły. Czuję się świetnie z myślą, że ja swoją naukę rozpoczynam dopiero w październiku. Jak zwykle czeka mnie przeprowadzka, a na dokładkę najgorszy, trzeci rok studiów. Praca licencjacka to już nie są żarty, niestety. Wybaczcie miny, taki mamy klimat :( hahaha. Zabrakło oczywiście czarnej ramoneski i mojej nowej torebki (być może niedługo ją pokażę), które nie załapały się na zdjęciach. Trochę mi się poszczęściło i zrzuciłam kilka kilogramów, ale z pewnością nie widać tego na zdjęciach. 





Naszyjnik - REPORTER | Bluzka - ATMOSPHERE | Spódnica - CROPP

Jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu?
Jakieś pomysły? 

5 komentarzy:

  1. słodka misia i spodnisia <3 hyhyh

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne botki, czają się na podobne, tylko skórzane koniecznie.. Gdzie swoje kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat kalosze, takie a'la sztyblety. No name, kupiłam je dwa lata temu, ale z tego co wiem to teraz znajdzie się je w praktycznie każdym sklepie obuwniczym :)

      Usuń
  3. Oj, dawno mnie tu nie było :|, wszystko przez szkołę. Śliczna spódniczka, zazdroszczę c: Buty też bardzo ładne. Ja osobiście chętnie zobaczyłabym chociażby to, jak zrobiłaś tą fryzurę :-).

    OdpowiedzUsuń