8.8.14

Letni niezbędnik

Post traktujcie z przymrużeniem oka, inne rzeczy również są mi niesamowicie potrzebne latem.



W domu, jak i na plaży lubię mieć ze sobą jakąś dobrą książkę. Tę przeczytałam już jakieś dwa lub trzy lata temu, jednak w te wakacje mam zamiar do niej wrócić. Jest to biografia Coco Chanel, napisana przez Justine Picardie. Na okładce, jak i w środku książki znajdziemy niesamowicie inspirujące szkice Karla Lagerfelda. Drugim przedmiotem są klapki z H&M'u, z działu Divided, wzorowane na kultowe już Birkenstocki, przez niektórych nazywane najbrzydszymi butami świata. Pudrowe etui na dokumenty również świetnie sprawdza się w podróży, ja swoje kupiłam na promocji w Empiku za niecałe 2zł! Zdjęcia to świetna pamiątka, więc często zabieram ze sobą swoją lustrzankę i dobrze już Wam znanego Instaxa. Ostatnim przedmiotem jest pudełko na okulary przeciwsłoneczne, zawsze muszę mieć je przy sobie.



Jeśli nie książka, to dobry magazyn. Najczęściej wybieram Harper's Bazaar, mam wszystkie numery, które zostały do tej pory wydane w Polsce. Znów pojawia się tutaj pudełko na okulary przeciwsłoneczne, a także i same okulary. Mam kilka par, te mają przezroczyste, pomarańczowe oprawki, kupiłam je kilka lat temu w H&M. Następnym przedmiotem jest mój ulubiony puder, Stay Matte od Rimmela, w kolorze transparentnym. Latem rzadko decyduję się na pełny makijaż, jednak puder to moje must have. Opaska na gumce świetnie sprawdza się podczas wypadu na plażę, kupiłam ją na dziale dziecięcym w H&M. W kosmetyczce trzymam zawsze jakieś chusteczki nawilżane, gumki do włosów i inne drobnostki. Suchego szamponu używam bardzo rzadko, gdyż swoje włosy myję codziennie, ale miło je czasami odświeżyć, nawet gdy nie są brudne. Na koniec pomadka Babylips o smaku wiśniowym - latem są one moim uzależnieniem, najbardziej lubię jednak tę różową. Obie pachną obłędnie(szampon zresztą też)!


A co Wy umieścilibyście w swoim letnim niezbędniku?

4 komentarze:

  1. Mam podobnie. :) Uwielbiam tą batistę, ten puder, a bez aparatu nie wychodzę. Piękne zdjęcia btw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka na lato - obowiązkowa! Lato to czas, w którym mogę więcej czasu poświęcić książkom, bo w roku szkolnym jest więcej pracy i mniej czasu. Aktualnie czytam Szukając Alaski Johna Greena, gorąco polecam. Bardzo podobają mi się Birkenstocki, ale ja chyba jeszcze jestem za młoda na takie buty :-). Nie posiadam własnego aparatu, dlatego jak gdzieś wychodzę i chcę zrobić zdjęcia - robię je telefonem, ale (wbrew pozorom) wychodzą w dobrej jakości, nie narzekam. Co nie znaczy, że nie chciałabym sobie kiedyś kupić lustrzanki :-). Kocham pomadkę Baby Lips, mam transparentną - Mint Fresh. Nieźle chłodzi! W tym sezonie kupiłam okrągłe okulary, są świetne. Rewelacyjne zdjęcia, pierwsze wygląda niczym inspiracja z tumblra :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znalazłaś biografię Coco w takiej oprawce? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo dostałam ją kiedyś w prezencie od mamy na święta. Na niej jest taka papierowa okładka jeszcze, a ta jest pod nią. http://www.makelifeeasier.pl/img/image/chanel_book_shot1.jpg coś takiego :D Podejrzewam, że kupiła w Matrasie albo Empiku.

      Usuń