12.8.14

PAZNOKCIOWE DIY: FRENCH INSPIROWANY YSL DUO TERRIBLEMENT NOIR


Chcąc stworzyć french dający podobny efekt co YSL Duo Terriblement Noir, zainspirowałam się TYM zdjęciem.

CZEGO POTRZEBUJESZ?

-BEZBARWNY LAKIER DO PAZNOKCI
-CZARNY LAKIER DO PAZNOKCI
-MATOWY TOP COAT 
-PILNIK

Na początek ścięłam i wypiłowałam swoje paznokcie, próbowałam uzyskać podobny kształt płytki do tego, który widnieje w podlinkowanym przeze mnie wyżej zdjęciu.

Następnie nałożyłam bezbarwny lakier, który posłużył mi za bazę, a także dwie warstwy czarnego lakieru.


Później nałożyłam matowy top coat, który znajdziecie praktycznie w każdej drogerii. Swój kupiłam w Rossmannie, dostaniecie taki także w Inglocie czy Golden Rose.

Paznokcie wykończyłam bezbarwnym lakierem (zrobiłam tzw. french).

Efekt końcowy widnieje na samej górze.

9 komentarzy:

  1. Ciekawie Ci to wyszło. Podobają mi się strasznie takie frenche, ale kurczę nigdy nie chce mi się ich robić :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne *.* Może kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przecudne, na dodatek wyglądają na trudne, a takie nie są!
    Czysta klasa c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny french, muszę sobie kupić ten lakier matowy i też takie zrobić ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kłamczuchu, byłam wczoraj w rossmannie i nie było haha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, w szafie Lovely :( http://4.bp.blogspot.com/-mjB-wh_kCi4/UiiiSE5I3hI/AAAAAAAAFEo/day5_NZqSGM/s1600/DSC00987.JPG

      Usuń
    2. to może wykupili bo pytałam babki i też szukała, nie było ahahah

      Usuń
  6. Świetne :) Skożystam z tego ;)

    OdpowiedzUsuń