1.8.14

Moja kolekcja lakierów do paznokci (część druga)

Tym razem wyszło trochę słabiej, partia lakierów też trochę słabsza. Część z nich ma pościerane numerki itp. Łącznie w obu filmikach zamieściłam ich 59.

Wkrótce przeniosę się z tym wszystkim na swój drugi kanał, bo na tym nie mogę tworzyć miniatur niestandardowych itp. 

Zajrzyjcie także do poprzedniego postu, bo dziś dodałam dwa!

*Polecam oglądać w HD.



Mój nowy lakier, to od teraz także mój nowy ulubieniec!
Wreszcie znalazłam idealny, chłodny baby blue. Kolor na zdjęciu jest niestety przekłamany i zdecydowanie bardziej intensywny. Na filmiku zobaczycie go w 1:35. Koniecznie sprawdźcie ten odcień w sklepie!




8 komentarzy:

  1. Ooo, ten nowy lakier naprawdę ma ładny kolor :o. Tylko że akurat niebieskich mam najwięcej, więc raczej nie będę kupować następnego. Reszta lakierów również fajna, ale szczerze mówiąc, w pierwszej części wystąpiły lakiery, które bardziej mi się podobały. Miło się oglądało i słuchało :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakierki. Spodobały mi się ich kolorki-są świetne!
    Ale ładne paznokcie :O Ja o takich mogę tylko pomarzyć. Niestety, ale moje szybko się łamią i rozdwajają gdy je troszkę podhoduję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj pić drożdże jeśli dasz radę, ja niedawno zaczęłam kurację od nowa. W tamtym roku piłam codziennie przez trzy miesiące i paznokcie miałam jak skały.

      Usuń
  3. Dużoooo lakierów. Kolorek na zdjęciu - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE ŁOPATY!!!!! JA TO WIDZE TAK:
    http://i.imgur.com/gbPBvG4.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, jakie zaangażowanie, nawet przeróbka :) CHCIAŁABYŚ mieć takie łopaty

      Usuń
  5. Chyba lubisz pastele. :-) Śliczne lakiery, ja w mojej kolekcji naliczyłam 48, choć i tak co kilka dni jest u mnie nowy flakonik, hihi. Zazdroszczę Ci takich ładnych, podłużnych paznokci. Moje się rozdwajają i są okrągłe, eh. Ten kolor baby blue mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja, też lubię wszelkie nudziaki, pastelowe róże. A najbardziej złoto i ciemne kolory, klasyczna czerwień też zawsze w modzie :D

    OdpowiedzUsuń