7.9.14

SERIALE

*na zdjęciu Finding Carter


Dziś chciałabym napisać Wam o serialach, które aktualnie oglądam, a także polecić te, które oglądałam kiedyś.


Co oglądałam kiedyś?

Gossip Girl, Desperate Housewives, 90210, Sex and the City

Myślę, że powyższe seriale można już uznać za klasykę i każdy powinien je zobaczyć. 

Chciałabym polecić Wam również The Carrie Diaries, czyli losy 16letniej Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście. Ubolewam nad faktem, że wyemitowano jedynie dwa sezony, gdyż serial był naprawdę niesamowity! Polecam jeśli lubicie cofnąć się do przeszłości.

Serial mojego dzieciństwa to zdecydowanie Charmed, czyli Czarodziejki.

Co oglądam aktualnie?

Pretty Little Liars, Teen Wolf i Finding Carter

Jeśli mam być szczera, Pretty Little Liars oglądam z przyzwyczajenia. Aktualnie serial ten w ogóle mi się nie podoba, zaczął mnie wręcz nudzić, jednak polecam Wam pierwsze sezony.

Teen Wolf jest zdecydowanie moim ulubionym serialem. Zazwyczaj byłam wrogo nastawiona do wątków związanych z wampirami czy wilkołakami. W przeciwieństwie do innych, nie podobał mi się Zmierzch. Nie przepadałam też za Pamiętnikami Wampirów. Za to Teen Wolf staje się coraz lepszy z każdym kolejnym sezonem!

Finding Carter to stosunkowo "świeży" serial. Jestem z nim na bieżąco, odkąd ukazał się w zagranicznej ramówce MTV. Do tej pory wyemitowano 10 odcinków. Muszę przyznać, że zapowiada się świetnie.


Oczywiście obejrzałam też mnóstwo innych seriali. Tych lepszych i tych gorszych. 

I zadanie dla Was: jakie seriale możecie mi polecić?
Nadal mam wakacje i chętnie obejrzałabym coś nowego.

♥ ♥ ♥ ♥

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Gra o Tron (ale jeśli naprawdę nie przeszkadza Ci fantasy). Osobiście zakochałam się w Teorii Wielkiego Podrywu! Krótki, łatwy i przyjemny, a wracać do każdego odcinka można po kilka razy i śmieszy tak samo :)
    Zaczęłam też przygodę z Pozostawionymi (nowy serial HBO) i nie jestem zawiedziona. Po 50 minutach odcinka czuję się tak samo źle i depresyjnie jak bohaterzy, co uważam za wielką zaletę. Nareszcie są to postacie, w które można wczuć się w 100%. The Walking Dead wracają w październiku, więc pewnie zdążysz nadrobić 4 sezony xD A serial tak wciąga, że nie jest to lada sztuką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję! Będę miała je na uwadze :) Fantasy mi nie przeszkadza (właściwie to je lubię), ale po obejrzeniu kilku odcinków Gry o Tron jakoś się nie wciągnęłam, sama nie wiem dlaczego. Kusi mnie ta Teoria Wielkiego Podrywu (The Walking Dead w sumie też, bo zabieram się za ten serial już od dłuższego czasu), na pewno obejrzę!

      Usuń
  2. Uważam się za osobę, która ogląda co się da i gdzie tylko się da. To okropnie wpływa na moje życie ale cóż począć. Kocham seriale, filmy i książki. Na zalukaj obejrzałam już ponad 5 tys filmów. Zaczęłam miliard seriali ale nie zawsze miałam zapał dokończyć. Najgorsze jest to, że chcę czasem wrócić do jakiegoś serialu ale wiem że potem nie będę umiała przestać. Obejrzałam już Plotkarę, Seks w wielkim mieście, Sherlocka, Hell Cats, Pamiętniki Carrie, Teorię wielkiego podrywu, Nie z tego świata, Jess i Chłopaki, Hotel Zacisze (Klasykę brytyjskiej komedii), Skins, misfits, Haven, Sekretny dziennik callgirl, Mentalistę, Jak poznałem waszą matkę, wyspę harpera, glee. Mogę wymieniać w nieskończoność xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam oglądać Pretty Little Liars, póki co bardzo mi się podoba. Chyba sięgnę też po książki. Ogólnie nie mam zbyt dużo czasu na seriale i do tej pory nie oglądałam żadnego dobrego systematycznie, ale muszę to zmienić. Muszę zacząć oglądać seriale i filmy. Zachęciłaś mnie co do Teen Wolf, może kiedyś pooglądam. Natomiast ja na dzień dzisiejszy Tobie nic nie mogę polecić, bo - jak mówiłam - jeszcze za mało obejrzałam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. PLL także oglądam już z przyzwyczajenia :( Moja ulubiona bohaterka zamieniła się w pseudo rockową dziewczynę, zabili Monę i ogólnie cała historia się posypała.
    Także ubolewam nad Pamiętnikami Carrie. Serial strasznie mi się podobał i chciała bym, żeby pociągnęli jej historię dalej, a może i nakręcili odświeżony sex w wielkim mieście, bo osobiście do tego serialu nie mogę się przekonać przez Parkerową :(
    Gossip Girl to mój ukochany serial i zastanawiam się, czy nie oglądnąć go jeszcze raz <3
    Desperate Housewives niedawno skończyłam, 90210 jakoś przemęczyłam.

    Aktualnie z chłopakiem oglądamy Supernatural i jesteśmy na 2 sezonie. Całkiem fajny serial, choć 1 sezon trzeba trochę pomęczyć ^^ Teorii Wielkiego Podrywu także jest świetna, ale trzeba się wsłuchać w angielską wersję, bo niestety napisy nie oddają całego humoru potyczek słownych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam Ci Supernatural, może Ci się średnio podobać, ale warto spróbować. Polecam też Lost. Oglądałam Gossip Girl i Czarodziejki, świetne seriale, zrób taki post o filmach, które lubisz, proszę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Ci Supernatural, może Ci się średnio podobać, ale warto spróbować. Polecam też Lost. Oglądałam Gossip Girl i Czarodziejki, świetne seriale, zrób taki post o filmach, które lubisz, proszę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o filmach mam w planach :D Lost oglądałam, do tego Supernatural spróbuję się przekonać, chociaż po ujrzeniu planu zajęć mam wrażenie, że nie będzie czasu na seriale haha.

      Usuń