23.11.14

HAUL ZAKUPOWY


Początkowo miał być to kolejny post z serii "Z drugiej ręki", jednak stwierdziłam, że pokazywanie koszulek do ćwiczeń, które kupiłam będzie bez sensu. Tym razem second-handowe zdobycze połączyłam z tymi sklepowymi. Nie ma tego zbyt wiele, ponieważ nie wszystkie rzeczy mam aktualnie w domu, część została w akademiku.

Pierwszą z nich jest zwiewna, plisowana spódniczka z Zary, którą znalazłam w second-handzie za jedyne 8zł. 



Od dłuższego czasu szukałam klasycznego czarnego portfela, z miejscem na drobne pieniądze i karty bankomatowe. Przypadkiem trafiłam na markę Next w second-handzie, kosztował 6zł. 

Kolejnym zakupionym przeze mnie przedmiotem jest kominek z Jyska. Wkrótce mam zamiar kupić jakieś woski z Yankee Candle :) Jakie zapachy polecacie?



W Pepco kupiłam przesłodkie antypoślizgowe skarpetki. Zapłaciłam za nie około 7zł.


Na końcu chciałabym pokazać Wam różowe hantle, które upolowałam jakiś czas temu w Biedronce. Za te cukiereczki zapłaciłam 20zł.


Co myślicie o moich zakupach? :)

6 komentarzy:

  1. Zakochałam się ♥.♥
    Pierwsze zdjęcie z daleka wygląda jak szczęka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajności :) co do yaanke polecam: pink sands, powder pink, midnight jasmine, simply home, ginger dusk.. takie delikatne, ma pewno sie spodobaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki! :) patrząc na opisy w internecie zwróciłam jeszcze uwagę na snowflake cookie, angel wings, soft blanket itp. Z wymienionych przez Ciebie słyszałam o pink sands i powder pink :) na pewno coś wybiorę

      Usuń
  3. Bylabym za tym, by kazdy przedmiot (oprocz takich zblizeniowych ujec) byl rowniez prezentowany w calosci. Fajny lup, jesli chodzi o ta spodnice :)

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, najfajniejsza chyba spódnica. Jeżeli można spytać, ile zapłaciłaś za kominek?
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest na niego promocja i kosztuje chyba 8-9zł z tego co pamiętam :)

      Usuń